Monday, May 19, 2008


Har just sett filmen 11th Hour/I elfte timmen av Leonardo Dicaprio filmen SOM ALLA BORDE SE!!
http://www.11thhouraction.com/
Nu ska jag skicka en email till den ultrakonservative Radiomannen Lars Larsen som jag lyssnar på under sena nattimmar innan jag somnar.. och som jag retat mig på från allra första stund. En stockkonservativ knasig amerikan med norska rötter och helt utan sans och vett..
han motarbetar ALLA som försöker sprida vetskapen om GLOBAL WARMING, t ex samt klimatförändring, globaliseringen Hilary och Barak förstås och han stöttar korporativism, allas rätt till en egen dödsmaskin (vapen), gör narr av den som vågar tycka annorlunda och styr sitt lilla radiorike med järnhand.. dvs så fort någon inringande inte säger det han vill de ska säga klipper han av... går till reklam.. oftast med någon syrlig, elak kommentar... enn riktig looser är vad han är!!

No comments: