Wednesday, October 19, 2005

äntligen!!!! ... har jag fått igång datorn igen.. lagom födelsedagspresent från mig själv.. visst är jag duktig!!
Nu har jag beställt "Powerlink" från Adelphia också och hoppas slippa den här snigelsnabba telefonhistorian som blockerar teleledningen.. osv..
Födelsedag ja! Undrade om ngn skulle komma ihåg mig och skämdes en aning för detta.. klart att dom kom ihåg mig.. Danny ringde... Marie ringde...A. Kom hem med en fantastisk blomsteruppsättning som det tagit 2 timmar att sätta ihop (tro't den som vill!!)
Ariel grattade mig också och Irene skickade e-kort med blomstermusik!!
Jaha så nu är jag ett år äldre.. fy attan vad det går fort undan!!
Ska bli SÅ roligt att jobba med den här datorn igen.. och slippa laptopen.. (peppar, peppar)..
Kanske blir det mera fart p emailandet nu... t ex från vissa saknade barn och barnbarn.. vänner och bekanta!!!
Kramar till er alla.....

2 comments:

emma said...

GRATTIS MORMOR

CAV said...

Grattis mamma!
Kul att datorn funkar och att du skaffar bredband.
Kram