Friday, March 03, 2006

inför öppen ridå

Nog förstår jag att jag sårat och kränkt.. och det är jag verkligen ledsen för vilket jag också visat, tror jag! Men hur jag än läser om och om igen det jag skrev (innan kapningen) så kan jag inte se att jag medvetet eller omedvetet skrivit ett enda elakt eller missriktat ord om min syster..
inget som förtjänar att jag skall "straffas" eller utsättas för "hotelser" och elaka påhopp...

Som mina underbara barn och barnbarn redan skrivit i sina kommentarer - så har jag inte medvetet gått in för att såra min syster.
Men nu kanske det kan glädja henne att hennes önskan beviljats!! Jag har fått mitt straff!! (Detta skrivs med ett halvt seende öga)

STORT TACK till barn, barnbarn och vänner som kommenterat.. och "försvarat" mig.

NEJ! "Föreställningen" var inte över!!






3 comments:

Anonymous said...

Det finns inget straff för det du skrivit...sluta nu..jag blir så ledsen att ni ska hålla på så här...livet är fö rkort för det och avständet mellan oss för stort...
Var rädd om dig ..vi älskar dig!!! vad händer med dina ögon?? Puss Marie

Anonymous said...

japp vi älskar dej mor mor!!!mamma har rätt....
en vän från i sommras!!
nu måste ni ändå veta vem jag är!!

Anonymous said...

Kan någon förklara vad jag missat!! jag är ändå en i familjen och läst delar av södergök och fattar att det blir sån stor grej av detta!

Det här är ju en blogg! alltså en dagbok på nätet och meningen att bla. skriva om sitt dagliga liv och historia!

Ps! dont tell anyone!

"JK