Thursday, June 19, 2008


Ibland, sometimes! Som i dag t ex undrar jag om det finns någon enda person som tittar in i min Blog!!


Eller finns det inte en enda själ som har intresse av att se vad Solweig har att säga nu då!

Det undrar jag!

OM DU finns skulle jag gärna vilja veta det.. så om det inte är för mycket begärt och om jag nu inte helt enkelt talar för döva öron,, eller ögon som inte existerar... Så för sjutton gubbar,,, hör av DIG!!

antingen genom kommentar.. lite knepigt men det går... eller sänd mig en email.. eller GUD BEVARE MIG VÄL!! Använd telefonen!!


Mina barn ringer aldrig, (ja utom de två yngsta naturligtvis och tack o lov!) Mina barnbarn hör heller aldrig av sig.. Kanske inte så konstigt! Dom vet ju knappt vem jag är.. i varjefall flera av dom.


Gnäll, gnäll...

kanske beror det på att jag äntligen kom iväg till doktorn.. med besked om för högt blodtryck som följd.. Visste jag inte det?

No comments: