Tuesday, April 07, 2009

Email till sonen!!!

Fick valsedelspaket med posten idag och blev helt ställd... det tog en bra stund innan jag kom på vad det var för VAL!!!!
Vad förväntas jag rösta på, för eller emot!!?? Sen kom jag ihåg att jag sett nåt om Europakommisionsval.. eller vad det var... val till EU, ja så var det!

Inte kommer jag att rösta... har ingen aning om någonting och efter sossarnas klantiga skandaler sista tiden tror jag inte att det är något som kan vara bra.. men det är vad jag tycker..

Sen kom jag på att jag har ingen aning om VAR DU STÅR!!!! jag menar är du ens intresserad av partipolitik? Vad röstar du på? Fick du i dig sossebacillen när du föddes? Eller är du Moderat, konservativ, republikan eller rent av kommunist????

JAg är din mamma, ena halvan av dina föräldrar.. ditt ursprung s a s... och jag VET inte!!! Att du är en rättskaffens man, en hederlig och vänlig själ.. (en liten aning kristen!) inte precis någon "borgarbracka" , inte alls ultrakonservativ... inte heller Sverigedemokrat (?) det vet jag!!!

Men jag vet inte vad DU röstar på!
Det måste jag ju inte heller veta, men det är intressant att upptäcka att jag inte har ens en gissning!!!!

No comments: