Sunday, May 01, 2005

Bad DAY

solweig

A very bad day!!!
Sunday and första Maj!! Jag längtar hem!! Jag vill inte vara kvar här en dag till...
A. tycker att jag kan klättra 5 trappor upp till Danny's och Tara's lägenhet.. det går fint... bara att ta det lugnt... Det kostar för mycket med ett hotellrum, tycker han.. Fy attan!!!
Okay! Då åker jag inte dit, da!!
Har lagt över det mesta av mina emails på en CD. Likadant med mina illustrationer och alla foton..
Har varit till tandläkaren och fick sitta i stolen och vänta i över två timmar medan hon pysslade med en annan patient... och A. hade
övergett mig för att gå till en bar i närheten .. (träffa kompisar???)
Känns igen!!!
Hittade min gamla almanacka från 1996... med min trevliga minnen och illustrationer.. men också de hemskaste minnena...
BREVET!!!
Usch!!!
Hoppas det känns bättre i morrn!!!

1 comment:

Anonymous said...

Jag vet att det är jobbigt ibland.
A. är ju som han är.

Jag kan hjälpa till med att kika efter hotellrum som inte borde kosta skjortan.

Hoppas allt är bra annars,

Saknar dig!

Kram,

Ariel