Monday, May 30, 2005

solweig

solweig

KISTA
Nu är jag hemma igen! För vilken gång i ordningen har jag ingen riktig koll på just nu. Men härligt är det.. önskar bara att det var lite bättre med mina ben och min rygg så att jag kunde ge mig iväg ut. Det är ju så mycket jag vill göra...
har ringt irene, mamma, torsten och pratat med gigi...
har träffat ariel och cissi, och pratat, pratat, pratat..
Det värsta pratandet var nog ändå i New York. Stannade ju där tre dagar och träffade Danny, Tara och deras kompisar..
det var som att öppna dammluckorna på Hooverdammen
vidöppna... jisses vad jag snackade...
men allt var underbart.. alla härliga maträtter, komponerade av Goodworlds duktiga kock, kvartersresturangen i Willage och den formidabla Kines resturangen Mr. K ... det myckna vinet som ju var det som orsakade ordflödet...
den sköna madrassen i det annars ganska oinspirerade hotellet på 43:e gatan...
men det kunde ju ha varit litet bättre väder..
Nästa gång!!

No comments: