Monday, June 27, 2005

MIDSOMMAR


I denna Ljuva...
Vilken underbar *MIDSOMMAR med barnbarn och vänner... finfint väder - i varjefall midsommaraftonen - god mat- gott att dricka- ja ALLT som jag drömt om de senaste åren..
saknade bara mina BARN... och mina två vänner kunde kanske ha varit mera närvarande.. försökte ringa T. som i brådskan innan han for ut till landet vidarekopplat sin telefon till ..grannen intill.. istället för till sitt landsställe... jaha..
telefon från A. som grattade på bröllopsdagen.. !!!!
Fick rosor av mina barnbarn... och igår ringde DANNY ....som jag inte pratat med sedan innan jag for hit.. DET var underbart... och NU ÄR HAN och hans Tara här...

6 comments:

Anonymous said...

Hur gick det med A?

andthenitwasme said...

vad som sker med A. vet man ju inte.. väntar på passet...
låter deppig i telefonen..
hans söner önskar verkligen att han ska kunna komma till Sverige..
men om Jag gör det är en helt annan sak..

Anonymous said...

Inte är det väl jag som är anonym? Man vet aldrig när man pratar i cyberrymden.
Midsommar? Tja, det blev väl sill och egen potatis under äppelträdet. Dock varken grodor eller klädd stång!
kram
gigi

andthenitwasme said...
This comment has been removed by the author.
andthenitwasme said...

Sorry!
forgot to tell you to check my sons
blog... ´Min son Carlos blog´´
Do it!! if you haven´t done it!

Jennie said...

Trots alla problem mormor så kom ihåg vad vi pratade om.... allt har ett syfte!

Det finns inga problem bara lösningar....