Monday, November 07, 2005

Ensamt och trist!!!

Har slutat med dropparna, blev bara konstigare och konstigare.. dessutom så kan man läsa på innehållsbeskrivningen för Prednisolone att man faktiskt kan få värre skador på ögonen..
och det vet man ju att använder man droppar för att ögonen är torra, så försvinner kroppens egen förmåga att väta/smörja ögonen...
Tanken att doktorn faktiskt vill vara säker på en operation..!!Nej! så kan det väl inte vara??
Men, jag befinner mig tydligen i första stadiet (tror jag) av Cataracta och kan kanske avvakta tills nästa besök..
Fast det är litet ruggigt att vakna på morgonen med ögat igenmurat...
I övrigt undrar jag om INGEN har tid (eller lust) att höra av sig till mig...
tänk på att jag är HIMLALÅngtborta från er allihopa!!!

1 comment:

Anonymous said...

Förlåt ...men jag har inte haft tid att läsa på din sida.
Men du har väl inte grå starr???
Vad ska du göra??
Här är det ok.

Kram Marie