Wednesday, August 03, 2005

Tjyvläsning eller precis som det ska vara....

Det är fantastiskt roligt att läsa andras bloggar. Det här är det bästa som ngn hittat på på länge.. massor av skitsnack, mängder av för oss (Dig) totalt utomståendes inblickar i andra, vanligt folks tankar, levnad och förhoppningar..
Det finns allting.. nyttiga saker, onyttiga saker, roliga, tråkiga, häftiga och meningslösa yttringar ur en otrolig hoper kontakttörstande individer..
Varför bloggar man.. och vem eller vilka hoppas man att nå.. och vilka/vem hoppas man ABSOLUT inte hittar till ens blog.
Så jag har lagt in en blog med "Ì(o)ntressanta Bloggar" till mig själv och den som kan vara intresserad. (se nedan! - tills jag kommer på hur jag kan flytta listan till en hörna på min blog)

1 comment:

Anonymous said...

antagligen är jag en av dom som du absolut inte vill ska hitta till din blog men tyvärr nu är det gjort och jag kan tänka mig att dom andra också kommer att hitta hit nu, vad sägs om A.?