Friday, August 26, 2005

Inte ens en hel vecka kvar...
Dax att börja tänka på "hemfärden"..

Alldeles för fort har de gått, de här månaderna då jag skulle "bli svensk" igen... alldeles för fort och framförallt så gott som resultatlösa.. Jo, jag har gjort förberedelser, många pusselbitar har fallit på plats. Men misslyckandet är återigen ett faktum. Det blev inte "tredje gången gillt" heller.

Jag har återupptagit kontakten med släkt, vänner och bekanta.. haft roligt, skönt och trivts.. men också haft ruelser och deppiga stunder.. Den här oredan som är mitt LIV är inte enkel att reda ut.. Frågan är om jag någonsin lyckas.
Undrar vad som väntar mig därnere?

2 comments:

Jennie said...

Mormor....
jag behöver ha din email adress..

jennie

Anonymous said...

Hej mamma!

Allt kommer gå bra ska du se. Och vi finns alltid kvar här i Sverige. Nu är det bara jag som måste iväg till Puerto Rico:)

Kram,
Ariel