Monday, July 25, 2005

A day of recovery..


En dag i stillhet.. inte ens A. kunde övertyga mig om att jag borde göra annat än det absolut nödvändigaste, som att ta mig ner till Kista för att inhandla ett Comvik Kompis kort, SL kort, ciggisar och ett ex av Aftonbladet.. men jag fick sällskap av Emma och inhandlade dessutom ett paket hårfärg (med slingor) som sedan Emma hjälpte mig med... så nu är jag riktigt snygg i håret åtminstone...

Resten av dagen körde jag igenom några av mina CD.skivor/inspelningar från datorn i P.R. hittade en del gamla kort och illustrationer... kanske tar jag med några i bloggen!

Email från Danny med adresser till hans och Taras bloggar... Jättekul!! (Kolla in dom!)
Carlos Ariel ringde från Barcelona... skönt att allt är bra med honom ..
Siwan hörde av sig... Viola plockade vinbär... och Jörgen har bjudit mig på barndop..

I morgon blir det Slussens Strömming, Världarnas Krig på Bio med A.
Får inte glömma att ta med "El Pais" (till Dona Ana) som jag hittade i Kista´s
Pressbyrå.

No comments: