Thursday, July 28, 2005

LÄDERLAPPEN


Batman Begins - En sådärbra film tycker jag...
troligen har jag uppnått en alldeles för hög ålder för att tycka att EN HIMLA MASSA
SUPEREFFEKTER förhöjer värdet på en film...
Men visst var det kul stundtals! Undrar vem som ska spela JOKER i nästa??
då smakade entrecote med bearnaessås och pommes frittes som jag åt i Kista snäppet bättre..
en annan fundering: Nu har New York mer eller mindre ödelagts i film efter film...
hoppas innerligt att de inte besannas... speciellt nu när Danny och Tara bor där..

4 comments:

Anonymous said...

Jisses! Springer du på bio varje dag??
so-le-la

Jennie said...

Även om du springer på bio varje dag, så tycker jag att det är otroligt bra att du är ute och rör på dig... =)

Anonymous said...

Mina ungar (barn och barnbarn) såg Batman i torsdags medn jag själv var på JAZZKONSERT (tro det eller ej), min gulliga Morgan spelade! Så nu är man väl frälskt kan man tänka! Hm.
kram
G

andthenitwasme said...

Har "frälskt" ngt med frälst att göra...;)
Vilken typ av Jazz föresten!!
Glad eller ledsen (eg. melankolisk)
Apropå det så vill jag kunna lägga in "Summertime" med Fantasia på min blog, men kan inte!!! Retar mig oerhört!